Professionele manier van overleggen in werksituatie

Merken jij en je medewerkers dat er de laatste tijd wat communicatieproblemen zijn binnen het bedrijf? Gaat overleggen heel chaotisch en ontstaan er de laatste tijd fouten door het doorgeven van verkeerde informatie? Overweeg dan eens een professionele manier van overleggen in een werksituatie. Hoe? Door gebruikt te maken van de allerbeste scrumartikelen natuurlijk! Scrummen bestaat al een tijdje maar is bij veel bedrijven nog onbekend. Dit is enorm zonde omdat het bedrijf Scrum zorgt voor orde en overzicht op de werkvloer van de allergrootste bedrijven. Dit doet het merk door middel van de verkoop van een aantal hele handige producten. 

 

Kopen van scrum magneten

Eén van die producten zijn de populaire scrum magneten. Ik hoor je al denken: een suffe magneet, wat voor verschil gaat dat maken? Het verschil van de magneten van scrum met andere magneten is dat deze zowel beschrijfbaar als herschrijfbaar zijn. De meeste magneten denken meteen aan die kleine magneetjes waarmee je een papiertje aan de koelkast hangt, maar deze magneten zijn veel meer dan dat. De herschrijfbare manier zijn namelijk een vervanging van het gebruik van de post-it. Veel bedrijven zetten nog steeds de kleine, kleurrijke papiertjes in om belangrijke informatie op te schrijven. Waarom zou je zoveel papier verspillen als je ook gebruik kan maken van magneten waar je met een speciale pen eenvoudig op kan schrijven? 

 

Hoe werken scrum magneten? 

Hoe het schrijven op een scrum magneet werkt? Heel eenvoudig! Net als op een gewoon papiertje schrijf je wat je met je medewerkers wil delen of wat je zelf even moet onthouden. Vervolgens kan je deze magneet laten hangen op een magnetisch bord of op een koelkast bijvoorbeeld. Is het bericht niet meer nodig? In plaats van het weggooien van de magneet kan je de tekst heel makkelijk wegvegen. Vervolgens kan je met de bijgeleverde pen opnieuw een tekst op de magneet schrijven. Makkelijker kan het haast niet!